Системний підхід
Важливі деталі
Важливо, що процес розробки брендбука КПІ ім. Ігоря Сікорського був ініційований працівниками університета і підтриманий адміністрацією. Під час розробки брендбука відбувалися наради щодо цього питання і отримувався зворотній зв’язок.
Перед створенням брендбука КПІ ім. Ігоря Сікорського була проведена ґрунтовна робота та проаналізовано досвід кращих університетів світу за версією QS World University Rankings.
Аналіз айдентик університетів показав, що синій є достатньо розповсюдженим. Проте, велику увагу було приділено не лише загальносвітовим тенденціям, а й тестуванню кольорів у цифровому та реальному середовищі щодо читабельності, контрасту тощо (опрацьовано більше 110 кольорів і відтінків).
Правила і рекомендації щодо використання символіки, зазначені у брендбуці, не обмежують творчий підхід до оформлення простору та цифрового середовища, а формують загальну візуальну лінію.
Брендбук КПІ ім. Ігоря Сікорського є службовим твором і захищений авторським правом з боку держави (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №105316)
0
було підібрано перед остаточним вибором
0
було підібрано перед остаточним вибором
0
було проаналізовано перед початком роботи
0
було досліджено перед початком роботи